Aangezien de eerste Nederlandse vertaling slordig in elkaar zat en alle opeenvolgende vertalingen te maken hadden met een fout welke categorie-beheer onmogelijk maakt, heb ik besloten om de eerste vertaling door Playable (welke niet de categorie-beheerfout had) te verbeteren.
Het resultaat is bijgevoegd. Ik heb het snel doorlopen en kon dusver geen fouten ontdekken. Mocht u een fout ontdekken, vermeld deze dan in deze draad en ik zal het proberen op te lossen.
Mededeling: Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk te vertalen aangezien ik dit script ook gebruik voor digibeten die moeite hebben met engels. Technische terminologie zoals "database" heb ik behouden, omdat ik ervan uitga dat de installatie vooral door mensen met basiskennis gedaan wordt.
------------------
Since the first Dutch language pack was a bit messy and the second (and onward) caused a bug when editing categories, I've decided to take the very first translation by Playable (which didn't had that category-bug) and improve it.
The result is attached. I've tested it quick and didn't find any errors so far. If you do find an error or bug please post it in this thread and I'll try to fix it.
Note: I tried to translate as much as possible, even common words like "template" and "skin". This because I sometimes use this script for non-computer savvy people who don't understand (technical) English. More technical terms like "database" were not translated, since I assume installation etc. is done by more computer savvy people.
------------------
Current version: 1.2
------------------
Version history
v1.0 First translation by Playable
v1.1 Translation improvement by Syrion
v1.2 Added corrections by Partyism